سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کلینیک کاشت مژه و ابرو در کرمانشاه

 

ابرو و مژه از قسمت‌های مهمی هستند که تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره می‌گذارند. همچنین علاوه بر زیبایی باعث محافظت از چشم در مقابل گرد و خاک، نور شدید آفتاب، عرق و... می‌شوند. در گذشته افراد از روش‌هایی مانند  تتو، میکروبیلدینگ، اکستنشن و... استفاده می‌کردند تا قسمت‌های خالی را بپوشانند و یا آن‌ را پرپشت تر کنند.

هرچند که استفاده از این روش‌ها در حال حاضر نیز در بین مردم رواج دارد. اما گزینه‌هایی دائمی و تضمینی نیستند و همچنین حالت و فرم طبیعی به صورت نمی‌دهند. امروزه کاشت ابرو و مژه با استفاده از روش‌های کاشت مو طرفداران زیادی پیدا کرده و همچنین نسبت به روش‌های قدیمی عرضه کمتری دارد و دائمی نیز می‌باشد.

انواع روش‌های کاشت ابرو و مژه در کرمانشاه 

 همانطور که گفتیم کاشت ابرو و مژه به روش کاشت مو از گزینه‌های مطمئن و دائمی می‌باشد که شما می‌توانید یکبار برای همیشه آن را انجام دهید.

کاشت به روش FUE  : در این روش که مقداری پیشرفته تر است و به نام FIT نیز شناخته شده است، فولیکول‌های مو با استفاده از وسیله‌ای به نام پانچ از قسمت بانک مو برداشته می‌شوند و در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به سرعت بالا، دوره نقاهت کوتاه، بدون ایجاد جای زخم و اسکار، امکان برداشت فولیکول از قسمت‌های مختلف و... اشاره کرد.

کاشت به شیوه SUT: در این زمان بهترین روشی که برای کاشت شناخته شده است روش SUT می‌باشد. در این روش کمترین عارضه به بدن می‌رسد و نتیجه کار بسیاری عالی است.

عمل کاشت به این روش بسیار ساده و راحت است. در این شیوه فولیکول‌ها با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته برداشته و در جای مد نظر کاشته می‌شوند. ماندگاری بالا، سرعت زیاد، قابل انجام در یک جلسه، تراکم موی زیاد، بدون آسیب به فولیکول‌ها و... از جمله مزایای کاشت به روش SUT است.

با توجه به اینکه ما برای کاشت ابرو و مژه از همان روش‌های کاشت مو استفاده می‌کنیم، بنابراین همان ویژگی‌ها را دارا می‌باشد. وجود خارش، سوزش، قرمزی، تورم و... در ناحیه کاشت، از عوارضی هستند که به طور کوتاه مدت ممکن است بعد از عمل کاشت برای شما اتفاق بیفتند.

بهتر است بدانید که ریزش ابروها دو هفته بعد از کاشت طبیعی می‌باشد و بعد از 9 تا 12 ماه رشد و رویش طبیعی آن‌ شروع می‌شود. برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مژه و ابرو در کرمانشاه بهتر است توجه داشته باشید که سابقه کاری آن کلینیک بسیار مهم است.

همچنین دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در آن کلینیک به کار می‌رود تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت نتیجه نهایی دارد. پزشک متخصص که در آن کلینیک مشغول به کار است نیز بسیار حائز اهمیت است.

ما در کلینیک موی «moo.clinic» تمامی کارهای کاشت ابرو، مژه، مو و... را با بالاترین کیفیت زیر نظر پزشک متخصص حاذق و خبره انجام می‌دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.